Vlucht en Melbourne

3 mei 2018 - Melbourne, Australië

29 en 30 april

Opa en oma brachten ons naar Düsseldorf en vanuit daar vlogen we naar Dubai. Zodra we in het vliegtuig zaten gingen de schermpjes in het vliegtuig aan en Evi zat zo geconcentreerd Frozen te kijken dat ze zelfs het opstijgen niet heeft opgemerkt. Tijdens de vlucht heeft Evi wat films gekeken en Bram heeft videospelletjes gespeeld. Het kindereten was prima en ze vonden het allebei erg lekker. Vlak voor de landing in Dubai viel Evi in slaap, dus eenmaal geland hebben we haar wakker gemaakt. In Dubai hadden we een paar uur te overbruggen, maar ook dat verliep eigenlijk prima. In de vlucht van Dubai naar Melbourne hebben we de schermpjes uit gelaten en al snel lagen ze allebei te slapen.
De rest van de vlucht hebben ze zich prima gedragen. Vlak voor de landing viel Evi weer in slaap en toen we geland waren in Melbourne hebben we haar weer wakker moeten maken. In Melbourne hadden we al heel snel onze koffers en zijn met de taxi naar het hotel gegaan om te gaan slapen.

1 mei

De volgende ochtend hebben we van het ontbijtbuffet gebruik gemaakt en daarna zijn we de camper gaan halen. Wow het blijft een enorm ding.

Bram en Evi zaten met grote ogen te kijken hoe we het terrein van het camperverhuurbedrijf afreden en alles begon te rammelen.  Daniel moest even wennen aan het links rijden en Evi moest even wennen aangezien dit toch heel anders rijd dan in een auto maar Bram vond het helemaal geweldig.
We zijn meteen naar een grote supermarkt gereden om daar eten en drinken te kopen zodat we daarna door konden rijden naar de camping in Melbourne. Aangezien we Melbourne ook wilden bekijken hebben we 3 nachten geboekt op de camping. We kregen een plek dichtbij een speeltuintje, dus ideaal. Zodat wij de tijd hadden om onze koffers en alles uit te pakken. Bram en Evi mochten voor het eerst samen slapen in het grote bed boven de bestuurderscabine, jaja, grote pret haha, hopelijk wordt dat de komende avonden/nachten nog wat minder.

2 mei

Op mijn verjaardag hingen er slingers op en al zingend en wel kreeg ik een mooi cadeautje van Bram en Evi, een klavertje 4 (het cadeau van Daniel had ik al gehad).
Het idee was om een beetje rustig aan te doen zodat we allemaal nog konden wennen maar dit pakte iets anders uit. Om Melbourne te verkennen zijn we met een hop on/hop off bus gaan rijden en na een tijdje rijden zijn we uitgestapt om naar een speeltuin te gaan in de buurt van de Melbourne Zoo. Hier was van alles te doen en hier hebben ze zich een aardige tijd vermaakt. Die avond hebben we in de camper gekookt, omdat er op de camping geen leuke restaurantjes zijn en er wordt afgeraden na zonsondergang te rijden met de camper.

3 mei

Bram en Evi hebben het ontzettend gezellig gehad ’s nachts maar daardoor zijn ze allebei heel moe. Met de bus en de tram zijn we naar het Sealife Aquarium geweest. Een groot en erg mooi aquarium, waar onder andere krokodillen, haaien, schildpadden en als laatste pinguïns zijn te zien. We hebben er allemaal erg van genoten. De voorzieningen op de camping zijn erg goed, dus nadat ze in bad zijn geweest gaan ze naar bed voor hopelijk een goede nacht.

1. Hermien Beckers:
    3 mei 2018
    Wat een geweldige start van de reis!
  2. Paul:
    3 mei 2018
    Het ziet er allemaal geweldig uit
  3. Paul:
    3 mei 2018
    Ik lees veel over Bram en Evi. Hebben Els en Daniel het ook leuk? Niet vergeten samen ook te genieten .
  4. Francois jaspers:
    3 mei 2018
    hartstikke leuk! blijf maar bloggen. mooie camper en je ziet dat de kids veel plezier hebben!!
  5. Marloes:
    6 mei 2018
    WoW wat een onvergetelijke herinnering! Geniet ervan!